مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-10سياسي

لزوم فیلتر اینستاگرام در واکنش به حذف ویدئوهای مطیعی


جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من ، خواستار فیلتر اینستاگرام در واکنش به حذف ویدئوهای مطیعی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس، خواستار فیلتر اینستاگرام در واکنش به حذف ویدئوهای مطیعی شدند.

در بیانیه این پویش آمده است: با توجه به روشن شدن خباثت شبکه امریکایی اینستاگرام در حذف صفحه مداح اهل بیت حاج میثم مطیعی تنها بخاطر انتشار یک قطعه سرود انقلابی، از مسئولان دولتی و حاکمیتی می خواهیم که این شبکه اجتماعی امریکایی مروج فساد اخلاقی در جامعه ، تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی ، کلاهبرداری مجازی ، انتشار دروغ در جامعه ، دعوت به کشف حجاب و قانون شکنی درجامعه و حالا بستن پیج مداحان انقلابی و محدودیت آثار آن ها را یک بار برای همیشه مسدود کنند بدون هیچ ترس و واهمه ای.

در ادامه این بیانیه این پویش عنوان شده است:  ضمن اینکه اینستاگرام قبلا هم با حذف هشتگ ها و تصاویر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خباثت خودش را به ما نشان داده اما دریغ از یک واکنش قاطع از مسئولین.

در آخر از مسئولین می خواهیم این بار دیگر مثل سری های قبل در مقابل اقدام شبکه امریکایی اینستاگرام ساکت نشینند و به راحتی از کنارش رد نشوند و یک بار برای همیشه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فیلتر اینستاگرام در واکنش به حذف ویدئوهای مطیعی

لزوم فیلتر اینستاگرام در واکنش به حذف ویدئوهای مطیعی