مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-10اقتصادي

آموزش رشته های صنایع دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجن گفت: آموزش رشته های صنایع دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید محصولات و توان مندی هنرجویان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر نوروزی صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سرمه دوزی در شهر سفیددشت از توابع شهرستان بروجن گفت: آموزش رشته های صنایع دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید محصولات و توان مندی هنرجویان می شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجن ادامه داد: با ارائه آموزش های نوین و استاندارد به هنرجویان رشته های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی می توان نسبت به بهبود تولید و ارائه محصولات کاربردی به بازار اقدام کرد.

وی افزود: تلاش برای افزایش تولید، بازاریابی و صادرات محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی جزو برنامه های اولویت دار این اداره کل در راستای حمایت از هنرمندان این حوزه قرار دارد.

نوروزی اضافه کرد: برنامه ریزی برای تهیه مواد اولیه با قیمت مناسب می تواند به افزایش تولید محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی و رونق بازار این حوزه منجر شود.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی در ارتقای توان هنرمندان به منظور تولید با کیفیت محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رشته های صنایع دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید می شود

آموزش رشته های صنایع دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید می شود