مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-10دانش

رؤیافروشی های مافیای مشاوره انتخاب رشته


با صدور کارنامه اولیه کنکور و آغاز مهلت انتخاب رشته، این بار نوبت مشاوران زرد انتخاب رشته کنکور است که همچون مافیای کنکور رؤیا بفروشند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه جوان، حتی اگر بیش از نیمی از داوطلبان مجاز در کنکور سراسری از انتخاب رشته صرف نظر کنند و 85 درصد رشته های دانشگاهی بدون کنکور باشد، یا آمار شرکت کنندگان در کنکور ریاضی از آمار صندلی ها کمتر باشد و صد در صد شرکت کنندگان در این گروه آموزشی به شکل تضمینی به دانشگاه بروند، باز هم با صدور کارنامه اولیه کنکور سراسری، مؤسسات آموزشی و همان مافیای معروف کنکور دست به کار می شوند و با برگزاری وبینار و همایش و وعده های رنگارنگ سعی می کنند این بار به بهانه انتخاب رشته درست از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

در این میان کم نیستند داوطلبانی که با وعده پذیرفته شدن در رشته ها و دانشگاه های مورد نظر خود با ترفندهای انتخاب رشته در دام مشاوران زرد انتخاب رشته کنکور می افتند و پول های کلانی خرج می کنند بی آنکه برایشان سودی داشته باشد.

این روزها و از لحظه ای که کارنامه مرحله اول کنکور سراسری 1401 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش قرار گرفته، اضطرابی مضاعف داوطلبان مجاز کنکور را فرا گرفته است؛ جوانانی که گاهی نتایج کنکور با خواسته هایشان فاصله ای معنادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤیافروشی های مافیای مشاوره انتخاب رشته

رؤیافروشی های مافیای مشاوره انتخاب رشته