مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-10سياسي

فتنه جدید موسوی در حمایت از تکفیری های سوریه! + فیلم


حدود 13 سال پیش یعنی در عاشورای 1388، در حالی که عاشقان حضرت اباعبدالله در خیابان های کشور مشغول عزاداری بودند، عناصر وابسته به جریان فتنه، با برگزاری تجمعات غیرقانونی و سردادن شعار های ساختارشکنانه و هتک حرمت به عاشورا و عزداران امام حسین (ع)، - آشوبگران در عاشورای 88 برای حرمت شکنی از هیچ حرکت شنیعی چشم پوشی نکردند.

در خیابان آزادی تعدادی از آشوبگران اتوبوس شرکت واحد حامل یک روحانی را متوقف و مقابل چشمان حیرت زده مردم عزادار، کشف حجاب کرده و اعمال منافی عفت انجام دادند.

همچنین در خیابان انقلاب، ماموران پلیس را محاصره و ضمن خلع سلاح، آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، حتی در خیابان آزادی یک جوان رهگذر را که ظاهری مذهبی داشت محاصره کرده و پس از ضرب و شتم وی در اقدامی ناجوانمردانه و غیراخلاقی او را برهنه کردند.

اتفاقات به این جا خاتمه پیدا نکرد هنجار شکنان در ظهر عاشورا در حالیکه عزاداران یکی از هیئت های مذهبی در حوالی خیابان جمهوری به تاسی از مولای مظلومشان در حال اقامه نماز ظهر عاشورا بودند، آنان را سنگ باران کردند و دست به تخریب نماد های مذهبی و آتش زدن ایستگاه های صلواتی که مزین به آیه های قرآن و ادعیه و احادیث بود، زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه جدید موسوی در حمایت از تکفیری های سوریه! + فیلم

فتنه جدید موسوی در حمایت از تکفیری های سوریه! + فیلم