مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-10بين الملل

ندادن تضمین و لغو نکردن تحریم ها نشانه بی صداقتی غرب در مذاکرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را روزنامه ایران منتشر کرده و می نویسد: از اوایل سال جاری، طرف غربی در مذاکرات هسته ای، جنگی اراده ای را شروع کرده و روی چند مورد معـدود باقیمانده در زمینه تحریم ها، - رویکرد طرف های غربی در مذاکرات وین، از عدم صداقت آن ها حکایت می کند، اما زمان به نفع ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را روزنامه ایران منتشر کرده و می نویسد: از اوایل سال جاری، طرف غربی در مذاکرات هسته ای، جنگی اراده ای را شروع کرده و روی چند مورد معـدود باقیمانده در زمینه تحریم ها، تضامین و بسته شدن پرونده های ادعایی در آژانس سرسختی نشان می دهد.

این درحالی است که غربی ها طی ماه های گذشته، با ادعای اینکه تنها مورد باقیمانده در مذاکرات، خارج کردن نام سپاه از فهرست گروه های تروریستی است، آن را به حاشیه بردند.

در طول این مدت، طرف غربی جنگ ترکیبی مشتمل بر انواع عملیات روانی و.

راه انداخته است.

حملات سایبری با استفاده از عوامل صهیونیستی برای ترور و خرابکاری، فشار دیپلماتیک از طریـق شـورای حکام آژانس، دستور توقیف محموله نفتی ایران در سواحل یونان و باز اعمال مجموعه ای از تحریم ها، از جمله اقداماتی بود که از سوی آنان انجام شد تا طرف ایرانی را عقب بنشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندادن تضمین و لغو نکردن تحریم ها نشانه بی صداقتی غرب در مذاکرات

ندادن تضمین و لغو نکردن تحریم ها نشانه بی صداقتی غرب در مذاکرات