مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 06:572022-08-10اجتماعي

پیش بینی بارش در محورهای شمالی


بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بارش باران از امروز در محورهای شمالی آغاز شده و بر این اساس رانندگان و مسافران جاده ای باید در این محورها بیشتر احتیاط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساعاتی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز چهارشنبه بارش پراکنده باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت پیش بینی شده است و از سوی دیگر بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ در مناطق مستعد و استان های گلستان، دامنه و ارتفاعات شمال غرب سمنان، مازندران و شمال شرق تهران، غرب و جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب و نیمه جنوبی فارس، شمال شرق و شرق خوزستان رخ خواهد داد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که کاربران جاده ای و مسافران از آخرین اطلاعات وضعیت راه ها از طریق سامانه های اطلاع رسانی 141 استفاده کرده و در هنگام با رعایت نکات احتیاطی در ترددهای جاده ای، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

البته پیش از این نیز غلامعباس بهرامی نیا - مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- در این باره به ایسنا گفته بود که به مردم توصیه می کنیم در شرایط کنونی به هیچ وجه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش در محورهای شمالی

پیش بینی بارش در محورهای شمالی