مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 22:522022-08-09بين الملل

گمانه زنی ها درباره اعزام 100هزار نظامی کره شمالی به جنگ اوکراین


یک مجله آمریکایی در گزارشی به بررسی گمانه زنی اخیر مطرح شده در رسانه ها درباره اعزام 100 هزار نظامی کره شمالی به روسیه برای حضور در جنگ اوکراین پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجله آمریکایی نیوزویک در گزارشی به بررسی گزارش های اخیر درباره آمادگی کره شمالی برای اعزام 100 هزار نظامی خود برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین پرداخت.

در این گزارش آمده است: در حالی که نیروهای روسیه در تلاش برای به دست آوردن دستاورد جدیدی در جنگ خود در اوکراین هستند مسکو به متحدان خود برای حمایت روی آورده است .

در این گزارش ادعا شده که از ابتدای جنگ در اوکراین در فوریه 2022، گزارش رسانه ها و منابعی خبری مدعی شدند که روسیه حمایت های نظامی از سوریه و برخی کشورهای آفریقایی دریافت کرده است.

برخی گزارش ها نیز حاکی از آن است که ایران پهپادهای تهاجمی به روسیه ارسال کرده است اگر چه تهران تا کنون این ادعاها را تکذیب کرده است.

نیوزویک نوشت: کره شمالی یکی دیگر از متحدان نزدیک کرملین است اما گزارش اخیر رسانه ها حاکی از آن است که پیونگ یانگ آماده اعزام 100 هزار نفر از نظامیان داوطلب خود برای جنگ در اوکراین است.

طی روزهای اخیر رسانه های متعددی مدعی شده اند که 100 هزار داوطلب از کره شمالی به مسکو پیشنهاد شده است تا در عملیات روسیه در اوکراین به کار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها درباره اعزام 100هزار نظامی کره شمالی به جنگ اوکراین

گمانه زنی ها درباره اعزام 100هزار نظامی کره شمالی به جنگ اوکراین