مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 22:272022-08-09سياسي

نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نهضت تبلیغ نباید با رویکرد قدیمی و نگاه به گذشته همراه باشد، گفت: نهضت تبلیغ در گیلان با وجود رویکردهای جدیدی که برای آن پیش بینی شده اما تا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی سعی و تلاش بیشتری نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه هم اندیشی عهد جهاد در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سازماندهی نهضت تبلیغ از جدی ترین وظایف روحانیون است، اظهار کرد: نهضت تبلیغات در گیلان با وجود رویکردهای جدیدی که برای آن پیش بینی شده اما تا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی نیاز به تلاش بیشتر دارد.

  وی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود، افزود: کار تبلیغ در گیلان با محدودیت های شدیدی همراه است لذا باید با جدیت بیشتری در این حوزه کار کرد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نهضت تبلیغ نباید با رویکرد قدیمی و نگاه به گذشته همراه باشد، گفت: برخی نقاط قوت تبلیغ در گذشته با توجه به تهاجم فرهنگی و سبک زندگی جدید و فضای مدیریتی تبلیغ به معنای عام فرق کرده است.

  مهدوی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ در تراز انقلاب اسلامی به امر ولی فقیه در تحقق جهاد تبیین صورت می پذیرد، بیان کرد: باید برای تبلیغ در ایام محرم و صفر برنامه ریزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود

نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود