مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-09حوادث

نیمروی خونین!


مردی که در یک جنایت هولناک، همسر 38 ساله اش را مقابل چشمان وحشت زده دو فرزندش در مشهد به قتل رسانده بود، درحالی با هماهنگی های قضایی و پلیسی در شهرستان قاین بازداشت شد که صرف آخرین تخم مرغ نیمرو در سفره شام این زوج ناتمام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، شب نهم مرداد بود که مریم سفره شام را درون پذیرایی منزل نقلی پهن کرد و از دختر و پسر کوچکش نیز خواست تا کنار پدرشان بر سر سفره بنشینند.

او تکه های نان بربری را هم با تخم مرغ های نیمروی درون ماهی تابه داخل سفره گذاشت اما اخم های پدر و رفتارهای مادر، دختر 13 ساله و پسر 9 ساله را آزار می داد.

آن ها در سکوتی ترس آور و در حالی که زیر چشمی به چهره خشمگین پدر خیره شده بودند، لقمه های کوچک نیمرو را در دهان می گذاشتند اما به خاطر بغضی که گلویشان را می فشرد، به سختی می توانستند آن را ببلعند چرا که دلهره عجیبی بر روح و جسم کودکان مستولی شده بود.

آن ها وحشت داشتند که باز هم شعله های مشاجره بین پدرو مادرشان زبانه کشد و درگیری هولناکی رخ دهد.

در همین سکوت ترسناک بود که ناگهان آتش زیر خاکستر اختلافات زوج جوان دوباره شعله ور شد و مشاجره و ناسزا فضای منزل را فرا گرفت.

مریم و جعفر مدت ها بود که با یکدیگر اختلاف داشتند و تا مرز طلاق هم پیش رفتند اما با میانجی گری اطرافیان وبه خاطر فرزندان شان زیر یک سقف به زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمروی خونین!

نیمروی خونین!