مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-09سياسي

خبرنگاران نقش بی بدیلی در مسیر پیشرفت جامعه دارند


استاندار اردبیل در پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نقش بی بدیلی در بسیج سرمایه های مادی و معنوی جامعه در مسیر پیشرفت جامعه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، نقش رسانه ها و خبرنگاران را در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم ها و آگاهانه نمودن حضور مردم در عرصه های سازندگی مادی و معنوی بی بدیل دانست.

متن کامل پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا قتیل العبرات هفدهم مرداد، روز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده یاد محمود صارمی و روز خبرنگار که امسال، با عاشورای سید شهیدان و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مقارن گردیده، یادآور رسالت خطیر خبرنگاران در آگاهی بخشی و مشارکت موثر در تعالی و پیشرفت جامعه است.

استان اردبیل با ظرفیت های بی نظیر منابع انسانی، فرهنگی و اقتصادی، امروز بیش از هر زمانی برای طی هر چه سریع تر مسیر رشد و پیشرفت نیازمند تجدید نظر در برخی رویه ها و مسیرهای گذشته است تا بتواند استانی در شأن این ملت گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران نقش بی بدیلی در مسیر پیشرفت جامعه دارند

خبرنگاران نقش بی بدیلی در مسیر پیشرفت جامعه دارند