مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 17:272022-08-09سياسي

پیش ثبت نام اربعین تمدید شد


پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد و بدلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی ، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه ) بود تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد) تمدید شد.

- پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد و بدلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی ، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه ) بود تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد) تمدید شد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال مردم و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه) بود، تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد ماه) تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ صحبت الله رحمانی با بیان اینکه تا عصر امروز - 18 مرداد ماه - بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام سفر اربعین را انجام داده اند، افزود: پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد و بدلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی ، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه ) بود تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد) تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام اربعین تمدید شد

پیش ثبت نام اربعین تمدید شد