مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-09سياسي

برگزاری خوب برنامه های دهه اول محرم در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری خوب برنامه های دهه اول محرم از همه کسانی در برگزاری این برنامه ها همکاری داشتند قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام سید رضا افتخاری از تمام کسانی که در بزرگداشت عزاداری دهه ی اول محرم به نوعی ادای دین کردند،تشکر و قدردانی کرد.

 وی در ابتدا با اشاره به 17 مرداد ، روز خبرنگار ازتمام خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت ها و صدا و سیما که در انتقال مفاهیم عاشورایی تلاش کردند تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغین و روحانیون مستقر در هیئات، موکب داران، هنرمندان گروه تعزیه، امامان جمعه شهرستان ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های امدادی در برگزاری خوب و مطلوب برنامه های دهه اول محرم نقش داشتند.

افتخاری بیان کرد: پدران و مادران در وضعیت کنونی جامعه ،وظیفه ی پرورش نسل حسینی و آموزش و انتقال مفاهیم حماسه بزرگ حسینی را به فرزندان خود می آموزند که اینچنین کودکان و نوجوانان با شور حسینی در تکریم عاشوراییان انجام وظیفه کردند که آرزوی توفیق روزافزون و ثابت قدم ماندن در این زمینه را برای همه آنها از خداوند آرزو می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری خوب برنامه های دهه اول محرم در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری خوب برنامه های دهه اول محرم در کهگیلویه و بویراحمد