مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-09اقتصادي

مجردها از نهضت ملی مسکن کنار گذاشته می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش در جلسه شورای مسکن استان، برنامه استان را برای احداث مسکن 70 هزار واحد اعلام و اظهار کرد: 20 هزار واحد از این آمار سهم روستاها است که توسط بنیاد مسکن و به صورت سالانه، 5 هزار واحد احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به برنامه ریزی انجام شده برای احداث 50 هزار واحد مسکونی در قالب بخش خصوصی و همچنین  بافت های فرسوده اشاره و تصریح کرد: 24 هزار واحد از این مجموع برای چهار سال در بافت های فرسوده و همچنین خود مالکی احداث خواهد شد که سهم سالانه استان، سالانه، 6 هزار واحد است.

وی با تشریح سهم شهرهای مختلف از واحدی مسکونی برنامه ریزی شده برای احداث گفت: برای 16 هزار و 500 واحد مسکونی پیش بینی شده پروژه تخصیص یافته است.

بیات منش با بیان اینکه 6 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده در شهر زنجان 10 هزار متقاضی دارد، تصریح کرد: برای پاسخگویی به همه متقاضیان، چون زمین خالی در شهر وجود ندارد برای پاسخگویی نیازمند الحاق محدوده هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ابلاغ دستورالعمل کنار گذاشته شدن متقاضیان مجرد به دلیل کمبود زمین خبر داد و گفت: پاسخگویی به متاهلین هم بر اساس اولویت بندی، انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجردها از نهضت ملی مسکن کنار گذاشته می شوند

مجردها از نهضت ملی مسکن کنار گذاشته می شوند