مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-09ورزشي

جام مینی فوتبال روستایی هرمزگان با 400 تیم برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از برگزاری جام مینی فوتبال روستایی در این استان با حضور 400 تیم در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری با تسلیت عزای حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: جام پرچم در سراسر کشور با حضور 30 هزار تیم به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی کشور از 27 مرداد کلید می خورد و در هرمزگان نیز برگزاری جام پرچم  را در قالب مسابقات مینی فوتبال روستایی کشور با حضور 400 تیم متشکل از 286 تیم آقایان و 114 تیم بانوان در زمین های چمن مصنوعی خواهیم داشت که یک رویداد بزرگ ورزشی در گستره استان بشمار می رود.

وی با بیان این که علاقمندی روستاییان به ورزش سبب اسقبال گسترده ای از این رقابت ها شده است، خاطرنشان کرد: ساخت زمین های چمن روستایی نیز سبب رونق این جام شده و در تمامی بخش های استان با وجود زمین های چمن مصنوعی، شاهد زیرساخت مناسب برای برگزاری این رقابت ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان زمان آغاز این جام در هرمزگان را 27 مرداد عنوان کرد و بیان داشت: این مسابقات را از روستای کووه یی قشم کلید خواهیم زد و در تمامی استان برگزار خواهد شد و تیم های برگزیده هر کدام از بخش ها به رقابت شهرستانی با یکدیگر و در نهایت رقابت استانی خواهند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام مینی فوتبال روستایی هرمزگان با 400 تیم برگزار می شود

جام مینی فوتبال روستایی هرمزگان با 400 تیم برگزار می شود