مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-09سياسي

سازمان سنجش: مغایرت در معدل اعلامی موجب لغو قبولی کنکور می شود


داوطلبان باید شخصاً نسبت به ورود اطلاعات رشته های مورد نظر اقدام کنند و توصیه می شود این اقدام را به فرد دیگر یا متصدیان کافی نت ها واگذار نکنند - داوطلبان باید شخصاً نسبت به ورود اطلاعات رشته های مورد نظر اقدام کنند و توصیه می شود این اقدام را به فرد دیگر یا متصدیان کافی نت ها واگذار نکنند رییس سازمان سنجش گفت: مغایرت در معدل اعلامی به لغو قبولی در آزمون سراسری منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، عبدالرسول پورعباس افزود: داوطلبان باید نسبت به بررسی معدل درج شده در مدارک تحصیلی اقدام و عدد دقیق معدل خود را هنگام انتخاب رشته درج کنند، البته انتخاب رشته داوطلبان نیز تا پایان زمان مشخص شده، قابل ویرایش خواهد بود.

وی اضافه کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته، روز جمعه 14 مرداد ماه منتشر شده است و زمان انتخاب رشته داوطلبان از ساعات پایانی روز دوشنبه 17 مرداد ماه تا روز شنبه 22 مرداد ماه خواهد بود؛ ضمن اینکه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی نیز از روز پنجشنبه 13 مرداد ماه فعال شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان باید شخصاً نسبت به ورود اطلاعات رشته های مورد نظر اقدام کنند و توصیه می شود این اقدام را به فرد دیگر یا متصدیان کافی نت ها واگذار نکنند؛ زیرا مسؤولیت انتخاب رشته منحصراً بر عهده داوطلبان است و امکان جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش: مغایرت در معدل اعلامی موجب لغو قبولی کنکور می شود

سازمان سنجش: مغایرت در معدل اعلامی موجب لغو قبولی کنکور می شود