مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-09سياسي

معرفی 15 مدیر متخلف مدرسه به هیات تخلفات آموزش و پرورش خراسان رضوی


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:15 مدیر متخلف مدرسه در زمان ثبت نام دانش آموزان برای رسیدگی به تخلفاتشان به هیات رسیدگی به تخلفات این اداره کل معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجید خداوردی رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی، گفت: در پی بازدیدهای نظارتی از مدارس در زمان ثبت نام و نیز گزارشها و شکایات والدین، تخلفات این تعداد مدیر محرز و برای تصمیم گیری و تحقیق بیشتر، پرونده مربوطه به هیات انتقال داده شد که در صورت تصمیم هیات، عزل مدیر مدرسه نیز می تواند در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: بازرسان از ابتدای خرداد ماه تا کنون بیش از 110 بازدید از مدارس انجام داده اند که تخلفات متعددی در زمان ثبت نام مشاهده و ثبت شده و 15 اخطار و 73 تذکر کتبی حاصل این تعداد بازدید از مدارس است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مهمترین تخلفات مدیراین این مدارس دریافت وجه غیرقانونی، عدم توجه به هدایت تحصیلی و اجبار به ثبت نام در سرویس مدرسه بوده است.

خداوردی افزود: طبق دستورالعمل اعلامی، مدارس خاص(استعدادهای درخشان) و شاهد اخذ شهریه شان به صورت وزارتی و برمبنای جدولی است که باید در معرض دید اولیاء قرار داده شود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 15 مدیر متخلف مدرسه به هیات تخلفات آموزش و پرورش خراسان رضوی

معرفی 15 مدیر متخلف مدرسه به هیات تخلفات آموزش و پرورش خراسان رضوی