مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-09اقتصادي

وضعیت خوب گیلان در تأمین و توزیع آرد نانوایی ها/نان نیاز به نظارت بیشتر دارد


بررسی ها نشان می دهد علیرغم اینکه استان گیلان در تأمین و توزیع گندم و آرد وضعیت مطلوب تری در کشور دارد و سازمان جهاد کشاورزی برای کاهش التهابات آرد و نان طی چهارماهه منتهی به تیرماه ماهانه 20 هزار کیسه آرد مازاد نیز توزیع کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده - در پی جنگ روسیه و اوکراین و تقارن این بحران جهانی با اصلاح باز توزیع یارانه ها در کشور، التهاباتی در حوزه آرد و نان و تأمین این نیاز ضروری مردم ایجاد شد.

یکی از موضوعاتی که در التهابات تأمین و توزیع آرد و نان اخیر بسیار حائز اهمیت است، نحوه تأمین، ذخیره آرد و توزیع آن در سطح مناطق مختلف استان است که فرایند آن مستلزم بررسی است.

طبق سیاست گذاری دولت، کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان یکی از کارگروه های مهم ملی و استانی است که وظیفه ی تأمین و توزیع آن بر عهده قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی است.

آن طور که سازمان جهاد کشاورزی گیلان گزارش کرده تاکنون بیش از 56 قرارگاه امنیت غذایی، 36 کارگروه فرعی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و 10 کارگروه فرعی آرد و نان در جهاد کشاورزی استان تشکیل داده است.

ذخیره سازی 98 هزار تن گندم در گیلان بررسی میزان ذخیره گندم در استان گیلان نیز حاکی از وضعیت مطلوب آن دارد؛ صالح محمدی، رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگو با خبرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خوب گیلان در تأمین و توزیع آرد نانوایی ها/نان نیاز به نظارت بیشتر دارد

وضعیت خوب گیلان در تأمین و توزیع آرد نانوایی ها/نان نیاز به نظارت بیشتر دارد