مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-09سياسي

جنگ قدرت بر سر هیات رییسه شورای شهرقدس/ از آن بهار خزانی جز این انتظار نبود


دومین سال از دوره ششم شورای شهرقدس در حالی آغاز شد که اختلاف بر سر مدیریت و ترکیب هیات رییسه، شورا را به 2 گروه تقسیم کرده و این تنش ها و رویارویی های سیاسی از پس پرده به جلسات رسمی و فضای جامعه کشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، نیمه مردادماه زمان اتمام نخستین سال از دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور بوده و به تبع هر پارلمان یا مجمعی انتخابات هیات رییسه برای شروع سال دوم فعالیت انجام می گیرد.

اما در شهرقدس و انتخابات هیات رییسه شورای شهر این مساله همانند بسیاری از نقاط کشور پیش نرفت و اختلافات پس پرده به میان مجلس آمده و جلسه مربوطه با شکست روبرو شد.

روز پنجشنبه هفته گذشته نیز جلسه فوق العاده شورای شهرقدس با دستورکار انتخاب هیات رییسه برگزار شد که در آن 4 عضو شورا در اقدامی عجیب جلسه را ترک کردند.

مطابق خروجی این جلسه گویا ترکیب 9 نفره شورای شهرقدس به 2 گروه 5 و 4 نفره تقسیم شده که تیم حداکثری تمامی کرسی های هیأت رییسه را با توجه به برتری عددی برای خود خواسته اند که در نتیجه گروه 4 نفره برای اعتراض و از حدنصاب افتادن مصوبه مذکور، جلسه شورا را ترک کرده اند.

مطابق ماده 16 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، جلسات شورا با حضور دوسوم اعضای اصلی رسمیت می یابد و تصمیمات با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ قدرت بر سر هیات رییسه شورای شهرقدس/ از آن بهار خزانی جز این انتظار نبود

جنگ قدرت بر سر هیات رییسه شورای شهرقدس/ از آن بهار خزانی جز این انتظار نبود