مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-09سياسي

تلخ و شیرینی های روزگار خبرنگاری/ روایتی جذاب از خاطرات خبرنگاران استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، تقویم سال را که ورق می زنید یک روز از 365 روز سال اختصاص به روز خبرنگار دارد.

از آنجایی که خبرنگاران در تمام روزهای سال به دنبال تهیه اخبار هستند و کمتر زمانی خودشان سوژه خبری می شوند لذا تصمیم بر این گرفته شد که در همین یک روز از سال هم که شده از تریبون رسانه برای به سراغ آن ها برویم.

در این رابطه عبدالعظیم موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس می گوید: علاقه ام به نوشتن از سنین کم آغاز شد و از قبل از پیروزی انقلاب به مقاله نویسی، داستان نویسی و نوشتن علاقمند بودم.

وی ادامه می دهد: زمانی که فرماندار قزوین بودم در قزوین صدا و سیما، رسانه و نشریه نبود و شاید به ندرت پیش می آمد در هفته نامه های سراسری خبری از قزوین آورده شود مگر آنکه اتفاق بسیار مهمی رخ می داد.

موسوی عنوان می کند: به دلیل مسئله نبود نشریه، پیشنهاد راه اندازی رسانه در قزوین را با مرحوم آیت الله باریک بین در میان گذاشتم و ایشان استقبال کردند و از همان روز کلید فعالیت ولایت زده شد.

خبری که وزیر را شبانه به قزوین کشاند مدیر مسئول روزنامه ولایت می گوید: سال 71 یا 72 بود که خبری در نشریه ولایت منتشر شد.

خبری که انتشار آن سبب شد تا از نشریه شکایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرینی های روزگار خبرنگاری/ روایتی جذاب از خاطرات خبرنگاران استان قزوین

تلخ و شیرینی های روزگار خبرنگاری/ روایتی جذاب از خاطرات خبرنگاران استان قزوین