مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-09پزشكي

«کهریزک» جایی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن/ارائه خدمات برای مراقبت در منزل


معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: آسایشگاه کهریزک جایی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن، مددجویی اینجا باید احساس خودباوری کنند، - حمیده پورفهیم، معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، به نقش این آسایشگاه در کمک رسانی به مددجویان اشاره کرد و گفت: در این آسایشگاه  معلولان، سالمندان و بیمارانMS زندگی می کنند و هدف آن است تا بتوانیم مددجویانی که اینجا ساکن هستند را تقویت کنیم تا اندازه ای که آنها را به زندگی عادی برگردانیم.

وی اضافه کرد: توانبخشی در این آسایشگاه شامل کارگاه های حرفه ای حمایت شده، بخش امور ورزشی، واحد فرهنگی و واحدهای فیزیوتراپی است که تماماً در حال ارائه خدمت به مددجویان هستند.

24 کارگاه فعال برای حرفه آموزی مددجویان  معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک به دیگر فعالیت های این مرکز توانبخشی اشاره و تأکید کرد: در این مرکز ما 24 کارگاه فعال داریم،کارگاه خیاطی، قالیبافی،گلیم بافی، معرق، نقاشی، سفالگری و کارگاه مونتاژ که برخی از مددجویان به آن علاقه مندند.

برای حضور در این کارگاه ها، در مرحله نخست یک ارزیابی اولیه صورت می گیرد و پس از آن براساس شناخت و علائق شخصی مددجویان، آن ها را به سمت کارگاه های مورد نظر هدایت می کنیم تا بتوانند به عنوان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کهریزک» جایی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن/ارائه خدمات برای مراقبت در منزل

«کهریزک» جایی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن/ارائه خدمات برای مراقبت در منزل