مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 07:072022-08-09اقتصادي

پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه پلمب شد


رییس اداره استاندارد شهرستان های سقز و بانه گفت: پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه که استانداردهای لازم را در تجهیزات، ساخت و محل نصب رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

- آزاد رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: تمام تجهیزات شهربازی ها مشمول استاندارد اجباری هستند در صورتی که استانداردها را رعایت نکنند شهربازی پلمب می شود.

رییس اداره استاندارد شهرستان های سقز و بانه ادامه داد: در شهربازی هایی که استاندارد نداشته باشد اگر اتفاقی برای کسی پیش بیاید مشمول بیمه نمی شود و هیچگونه خسارتی جبران نمی شود.

رضایی گفت: در راستای استانداردسازی شهربازی ها بازدیدها و بازرسی های میدانی انجام شده که استاندارد پنج شهربازی در بانه با استانداردهای مورد نظر مطابق نداشت و با حکم دادستانی شهرستان و واحد حقوقی اداره کل استاندارد کردستان پلمب شد.

وی با اشاره به شرایط استاندارد شهربازی ها اضافه کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل 3 مرحله ساخت، نصب و بهره برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر 3 مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.

رییس استاندارد شهرستان های سقز و بانه از شهروندان درخواست کرد: تا زمانی که از استاندارد شهربازی ها اطمینان حاصل نکردند از مراجعه به این اماکن خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه پلمب شد

پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه پلمب شد