مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 00:372022-08-08سياسي

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه و تبریک پیروزی های اخیر محور مقاومت


وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با رییس دفتر سیاسی حماس و تبریک پیروزی های اخیر محور مقاومت گفت: در این نبرد، صرفا بخشی از مقاومت در مقابل دشمن قرار گرفت و این به تنهایی دستاورد بزرگی است که ناتوانی و ضعف صهیونیست ها را بیش از گذشته نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه 17 مرداد ماه در گفت وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص پیروزی های اخیر محور مقاومت در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی، از مقام شامخ شهدای مقاومت تجلیل کرد و جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی را نشانه استیصال و ضعف این رژیم خواند.

وی ضمن تقدیر از مواضع اسماعیل هنیه در حفظ وحدت گروه های مقاومت، این وحدت را یک موفقیت بزرگ برای محور مقاومت توصیف و تاکید کرد:  اینکه بار دیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی گسترده دشمن صهیونیستی ایستادگی کرده و ظرف دو روز آنها را مجبور به آتش بس و پذیرش شروط مقاومت کند، دستاورد بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه و تبریک پیروزی های اخیر محور مقاومت

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه و تبریک پیروزی های اخیر محور مقاومت