مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 22:522022-08-08سياسي

پیام تشکر وزیر نیرو از خبرنگاران در روز خبرنگار


وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام علی اکبر محرابیان وزیر نیرو بدین شرح است: کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلاتلاقی روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت از منظر رسانه و در بستر رسانه مورد توجه قرار گیرد.

حرکت و رفتار امام حسین(ع) در ذات خود رسانه ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا عظیم ترین تولید رسانه ای تا ابد خواهد بود.

حسین، آن انسان آزاده و آزاده ای که بشریت امروز را چاره ای نیست جز آنکه به او اقتدا کند و آزادی و آزادگی خود را در زندگی فردی و جمعی، در منش و گفتار وی جست و جو کند.

پیام آوران کربلا، برای آموختن درس و ارسال پیام آزادمنشی از جان گذشتند که فراگرفتن عمیق و عملیاتی آن برای هر قلم به دستی لازم و حیاتی است.

حقیقتا اطلاع رسانی های خوب و به موقع خبرنگاران در یک سال گذشته، مردم عزیز ایران را آگاه کرد تا با همکاری و همراهی شان، صنعت آب و برق بتواند آب و برق تابستان امسال را پایدار در اختیار مردم قرار دهداز این بابت از زحمات یکایک خبرنگاران در یک سال گذشته تشکر کرده و همچنان نیازمند کمک ایشان برای ادامه این راه و خدمت به مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر وزیر نیرو از خبرنگاران در روز خبرنگار

پیام تشکر وزیر نیرو از خبرنگاران در روز خبرنگار