مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-08بين الملل

استقبال اردن از برقراری آتش بس در غزه


وزیر خارجه اردن ضمن استقبال از برقراری آتش بس در غزه از نقش آفرینی مصر و قطر برای دستیابی به این توافق قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، أیمن الصفدی وزیر خارجه اردن از برقراری آتش بس در غزه استقبال و از ایفای نقش مصر، قطر و آمریکا برای دستیابی به توافق آتش بس قدردانی کرد.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزیر خارجه اردن همچنین درباره نبودن افق سیاسی هشدار داد و توقف اقدامات یکجانبه ای که راه حل دو دولتی را تضعیف می کند، خواستار شد.

وی همچنین گفت که ما تکرار تجاوزات در مسجدالأقصی را محکوم و بر ضرورت احترام به وضعیت تاریخی در این مسجد مقدس تأکید می کنیم.

جنگنده های رژیم صهیونیستی، عصر روز جمعه، مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که این اقدام با پاسخ گروه های مقاومت در نوار غزه همراه شد.

پس از تشدید حملات موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، یاییر لاپید  نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، دیشب، در دیدار با مقامات شهرک های صهیونیستی اطراف باریکه غزه مدعی شد که اهداف صهیونیست ها از تجاوز به غزه محقق شده است و تداوم عملیات دیگر سودی ندارد.

این ادعا در حالی مطرح شد که  احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان خبر داد: وساطت هایی که در حال انجام است، برای نجات رژیم صهیونیستی است؛ ولی ما هیچ وساطتی را که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اردن از برقراری آتش بس در غزه

استقبال اردن از برقراری آتش بس در غزه