مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-08سياسي

رییس مجموعه تئاترشهر از خبرنگاران حوزه تئاتر قدردانی کرد


رییس مجموعه تئاترشهر به مناسبت فرا رسیدن «روز خبرنگار» از خبرنگاران حوزه تئاتر قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سیدمحمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاترشهر همزمان با فرارسیدن هفدهم مردادماه  روز خبرنگار ، با انتشار متنی ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، از خبرنگاران حوزه تئاتر به پاس سال ها تلاش و کوشش برای انعکاس رویدادهای مرتبط با این مجموعه قدردانی کرد.

در متن نوشته شده از سوی سیدمحمدجواد طاهری آمده است: به نام خداوند قلم، اندیشه و هنر خبرنگاران ارجمند و گرانمایه حوزه تئاتر بدون تردید مانایی و پویایی هنر نمایش که طی سال های اخیر روی صحنه های تئاتر پیش روی مخاطبان فرهیخته اش قرار گرفته، به واسطه آگاهی، خرد و همراهی شما اهالی محترم رسانه است که همواره با پوشش خبری موثر و تحسین برانگیز، نقش غیرقابل انکاری در بازتاب فعالیت های ارزشمند هنرمندان شریف این حوزه داشتید و دارید.

فعالیت هایی که با نقدها و نظرهای تعالی بخش شما خبرنگاران ارجمند، ارزشی دو چندان پیدا کرده و موجب رشد و بالندگی تئاتر ایران عزیز شده است.

مدیریت مجموعه تئاترشهر نیز در این مسیر، همواره شاهد همراهی صمیمانه، دلسوزانه و منتقدانه بزرگوارانی بوده که در قامت جامه مقدس خبرنگاری، یاری رسان هنرمندان و کارکنان آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجموعه تئاترشهر از خبرنگاران حوزه تئاتر قدردانی کرد

رییس مجموعه تئاترشهر از خبرنگاران حوزه تئاتر قدردانی کرد