مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-08سياسي

روزی را که به زودی باید به ربات های خبرنگار تبریک گفت!


دیگر از این پس خبرنگار و گزارشگر بودن به عنوان شغلی در معرض خطر تلقی خواهد شد و آنچه ناجی این حوزه است خلاقیت، نوآوری و ابتکار، خلق قالبهای جدید محتوایی، - مریم سلیمی، دکترای علوم ارتباطات، پژوهشگر ارتباطی و تصویری و دارای 25 سابقه کار مطبوعاتی و رسانه ای در یادداشتی نوشت: روزگاری که خبری از هوش مصنوعی، رباتها و به ویژه رباتهای خبرنگار نبود، شاید تسلط بر مهارتهای خبرنویسی و خبرنگاری، یک توان، هنر و مهارت شگرف و خاص بود، ولی اکنون بخواهیم یا نخواهیم، همکار رباتهای خبرنگار و گزارشگر به رقیبی اصلی و اساسی برای خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تبدیل شده و می شوند.

به زودی رباتهای گزارشگر از صحنه های جنگ، بحران و رویدادهای مختلف گزارش خواهند داد و رباتهای خبرنگار به زیبایی و دقت هرچه تمام تر خبر خواهند نوشت.

حتی بنابر شناخت از جامعه مخاطبان و کاربران، تیترها و میان تیترهای جذاب و بنا بر نوع رسانه و پلتفرم مربوطه تعداد کلمات و.

را انتخاب خواهند کرد.

دیگر از این پس خبرنگار و گزارشگر بودن به عنوان شغلی در معرض خطر تلقی خواهد شد و آنچه ناجی این حوزه است خلاقیت، نوآوری و ابتکار، خلق قالبهای جدید محتوایی، رسیدن به توان مولتی مهارتها و سوادها و توان راهبری رباتها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی را که به زودی باید به ربات های خبرنگار تبریک گفت!

روزی را که به زودی باید به ربات های خبرنگار تبریک گفت!