مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-08سياسي

آگاهی رسانی به مردم رسالتی که از کربلا برای خبرنگاران به ارث رسید


عضو شورای شهر تهران با اشاره به همزمانی روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی ابراز داشت: پیام واقعه عاشورا که همانا حق گویی و حق جویی از طریق پیام آوران راستین است که از آن زمان تا به امروز منتقل شده و رسالت خبرنگاران نیز آگاهی رسانی به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، نرگس معدنی پور، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در یادداشتی که در اختیار فارس گذاشت نوشته است:خبرنگاران وارث امانت الهی هستند و امسال روز خبرنگار مصادف شده است با عاشورای حسینی و همانگونه که پیام واقعه عاشورا که همانا حق گویی و حق جویی است از طریق پیام آوران راستین، صادق و درست نویس از آن زمان تا به امروز منتقل گردیده است، رسالت خبرنگاران نیز آگاهی رسانی به مردم است.

   با این توصیف خبرنگاری  صرفا یک شغل و پیشه نیست بلکه باید آن را رسالت به عشقی دانست که هدفش رشد و توسعه فرهنگی جامعه و آگاهی رسانی به مردم است.

خبرنگار و خبرنگاری زمانی به اوج تعهد خود در قبال امانت الهی می رسد که مهارت و دانش خود را با تعهد، دقت، صحت و صداقت درآمیزد.

  نام خبرنگار با شهود و شهادت درآمیخته و این نشان از جایگاه ارزشمند آن دارد تا جایی که طی دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، زمان بازسازی کشور، دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و دفاع از سلامت، تعداد زیادی از اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی رسانی به مردم رسالتی که از کربلا برای خبرنگاران به ارث رسید

آگاهی رسانی به مردم رسالتی که از کربلا برای خبرنگاران به ارث رسید