مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 18:472022-08-07اقتصادي

430 نانوایی در شهرستان ری به دستگاه کارتخوان متصل شد


مراحل اتصال نانوایی های شهرستان ری به دستگاه کارتخوان ویژه نان با قوت ادامه دارد که تاکنون 430 نانوایی به این سامانه متصل شده و تا اتصال 700 نانوایی ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 480 کارتخوان تاکنون به شهرستان ری تخصیص یافته است که از این تعداد 430 دستگاه آن در نانوایی های سطح شهرستان در حال تراکنش می باشند و 20 دستگاه به علت برخی مغایرت ها در حال انجام سیر مراحل قانونی جهت نصب در نانوایی ها هستند و 30 دستگاه دیگر نیز به زودی توسط بانک عامل در نانوایی ها مستقر می شوند.

وی گفت: روند نصب کارتخوان ها تا لحظه اتصال به 700 نانوایی سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و در طی این روند نواقص آن ارزیابی و اصلاح می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری هوشمند سازی یارانه آرد و نان را زمینه جلوگیری از تخلفات و شفاف سازی عملکرد این صنعت دانست و افزود: عمده تخلفات که بعد از آزادسازی نرخ آرد به ثبت رسیده مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و نان، سبک بودن چانه ها و کم فروشی بوده است.

زمانی از تشدید فعالیت و نظارت اکیپ های بازرسی سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون با چندین مورد از این قبیل تخلفات برخورد و خاطیان به مراجع قانونی معرفی شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 نانوایی در شهرستان ری به دستگاه کارتخوان متصل شد

430 نانوایی در شهرستان ری به دستگاه کارتخوان متصل شد