مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 18:222022-08-07پزشكي

آماده باش مراکز بهزیستی در شرایط شیوع کرونا در زنجان


مراکز بهزیستی در شرایط شیوع کرونا در زنجان در آماده باش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در جلسه فوری قرارگاه پیشگیری از کرونا از تشکیل تیم بازدید و بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با توجه به شیوع بیماری کرونا در تمامی مراکز تحت نظارت شبانه روزی و روزانه خبر داد و اظهار کرد: این بازدیدها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی، ملزم به رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا هستند و این موارد توسط کارشناسان حوزه های تخصصی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان 11 مرکز شبانه روزی دارد که 2 مرکز در زمینه نگهداری سالمندان، 6 مرکز نگهداری کم توانان ذهنی و 3 مرکز نگهداری بیماران روان مزمن فعالیت می کند، عنوان کرد: بر اساس شرایط هر فرد مددجویان و پرسنل شاغل در مراکز دوز یادآور را دریافت خواهند کرد.

حسینی بر استقرار تیم پزشکی و پرستاری جهت ویزیت مددجویان مشکوک به ابتلا کرونا در مراکز شبانه روزی تاکید کرد و گفت: در صورت شناسایی موارد مشکوک مددجو قرنطینه و به مراکز درمانی انتقال خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مراکز بهزیستی در شرایط شیوع کرونا در زنجان

آماده باش مراکز بهزیستی در شرایط شیوع کرونا در زنجان