مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-07اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/ جاده چالوس یک طرفه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد از ساعت 16 تا 24 امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در 5 جاده تهران-شمال/ بارش پراکنده در برخی از محورهای مازندران معاون مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

وی درباره وضعیت جوی جاده ها بیان کرد: در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران داریم و و در دیگر جاده های کشور بارش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/ جاده چالوس یک طرفه می شود

اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/ جاده چالوس یک طرفه می شود