مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 06:522022-08-07سياسي

نماز ظهر عاشورا در بندرعباس در «مسجد جامع» اقامه می شود


نماز ظهر عاشورا امسال نیز به مانند هر ساله با حضور آحاد عزاداران حسینی در هنگامه اذان ظهر در مسجد جامع در بندرعباس و نیز همزمان در سراسر استان اقامه می شود.

- حجت الاسلام محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا امسال نیز به مانند هر سال با طنین انداز گشتن اذان در ظهر این روز باشکوه و عظیم و با حضور آحاد عزاداران حسینی در سراسر استان اقامه خواهد شد.

وی افزود: بنابر هماهنگی های صورت گرفته در بندرعباس نیز نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع و به امامت نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام اعتمادی، در تمامی شهرهای استان نیز تدابیر و تدارکات لازم برای اقامه نماز در نظر گرفته شده است تا این فریضه مهم که در برگیرنده مفهوم واقعی حرکت حسین بن علی و یاران باوفای ایشان بود، تجلی عینی یابد.

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان تأکید کرد: اهمیت فریضه نماز و جایگاه نماز اول وقت به اندازه ای بود که حضرت ابا عبداله الحسین در سخت ترین شرایط ودرحین جنگ، نمازاول وقت اقامه نمودند و هیچ چیز نتوانست مانع نماز اول وقت ایشان شود و برمحبان و عزاداران آن حضرت فرض است که با تاسی از آن حضرت به موازات عزاداری همانند اصحاب باوفایش در روزعاشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز ظهر عاشورا در بندرعباس در «مسجد جامع» اقامه می شود

نماز ظهر عاشورا در بندرعباس در «مسجد جامع» اقامه می شود