مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-06اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت های ترافیکی در شب و روز تاسوعا و عاشورا در بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی، امروز شنبه 15 مرداد به رسانه های گروهی گفت: در شب تاسوعای حسینی در مسیرهای منتهی به مسجداعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در بیرجند امام حسین (ع) بیرجند شامل بیست متری دوم شرقی، خیابان شهید تیمورپور، شهید یحیی اسدزاده، خیابان شهید نوربخش، خیابان مدرس حدفاصل میدان ابوذر تا میدان سوم مدرس، پاسداران 1 و 3 و میدان قدس ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

وی افزود: روز تاسوعا نیز از ساعت 7 صبح در خیابان های منتظری، حکیم نزاری، شهدا، شهید کوشه ای و میدان شهدا ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین عصر روز تاسوعا از ساعت 16 در خیابان جمهوری بیرجند حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان امام حسین (ع) و بالعکس، حد فاصل میدان شهدا، خیابان منتظری، سه راهی اسدی تا مصلی و بالعکس محدودیت تردد وجود دارد.

عباسی افزود: از ساعت 18 روز 16 مرداد توقف تمامی وسایط نقلیه در خیابان شهید مطهری ممنوع است و شب عاشورا نیز از ساعت 19 در تمامی مسیرهای منتهی به دارالشفای حضرت فاطمه زهرا (س) ممنوعیت تردد اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا

اعمال محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا