مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-06حوادث

توقیف پژو سرقتی با 149 کیلو مواد مخدر


ماموران پلیس خودروی سرقتی را مشاهده و طی عملیاتی آن را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو 130 کیلو و 830 گرم حشیش و 18 کیلو و 150 گرم تریاک نیز کشف شد.

- فرمانده انتظامی بردسیر کرمان از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی پژو سرقتی در پایش دوربین های نظارت تصویری و عملیات ضربتی ماموران پاسگاه قلعه عسکر این شهرستان با 149 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رمضان نژاد افزود: در پی اعلام کاربران مرکز پایش تصویری پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو سرقت شده از مشهد در محور بافت به کرمان بلافاصله ماموران پاسگاه قلعه عسکر در این محور مستقر شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس ضمن پایش محسوس و نامحسوس این محور، خودروی سرقتی را مشاهده و طی عملیاتی آن را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو 130 کیلو و 830 گرم حشیش و 18 کیلو و 150 گرم تریاک نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به انجام روند شناسایی و تحویل خودرو سرقتی به مالک آن خاطرنشان کرد: متهم که قصد داشت این محموله موادمخدر را از طریق خودرو سرقتی به مرکز کشور منتقل کند، با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف پژو سرقتی با 149 کیلو مواد مخدر

توقیف پژو سرقتی با 149 کیلو مواد مخدر