مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-06سياسي

بازنشر سخنان رهبر انقلاب در دیدار هیئت های عزاداری


رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه زنی عزاداران حسینی، همان وسیله ای است که می تواند محبّت و ولایت اهل بیت را از نسلی به نسل دیگر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رهبر معظم انقلاب 12 مرداد 73 در دیدار شورای مرکزی هیئت های عزاداری استان تهران تاکید کردند: هیئتهای مذهبی در حقیقت ارکان حفظ ایمان و شوق ملّت بزرگ ما به خاندان پیغمبر هستند؛ از جمله ‏ پیوندهای مستحکم میان امروز و روز عاشورای حسینی هستند؛ آن روحیه را به امروز منتقل می کنند، خاطره ‏ امام حسین را تجدید می کنند.

متن بیانات رهبر انقلاب در این دیدار که برای نخستین بار منتشر شده، در ادامه آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم اوّلاً به همه برادران و خواهرانی که در این مجلس حسینی شرکت کرده اید، خوشامد عرض میکنم و مجلس ما بحمدالله عطر و رایحه مجلس عزای حضرت ابی عبدالله (علیه السّلام) را پیدا کرد.

موضوع هیئتهای مذهبی برای مردم ما یک مطلب عادّی و روزمرّه است که چشمها و دلهای مردم به آنها اُنس گرفته است ولی اگر کسی با چشم دقیق و حقیقت بین نگاه کند، این یکی از آن بارقه های درخشان حسینی در فضای جامعه مسلمان ما و از برکات و حسنات جاریه آن نهضت عظیم الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشر سخنان رهبر انقلاب در دیدار هیئت های عزاداری

بازنشر سخنان رهبر انقلاب در دیدار هیئت های عزاداری