مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-06حوادث

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد


بامداد امروز لاستیک هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران پس از فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، ترکید و مجددا موضوع مشکل باند فرودگاه مشهد برای لاستیک های هواپیما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ساعت 5:15 امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز  4367 از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با 126 مسافر و 7 نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمد.

پس از نشستن این هواپیما روی باند 31 راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شد و خلبان به همین دلیل توقف کرد و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

در این اتفاق هیچگونه صدمه ای به سرنشینان وارد نشده و شرکت سپهران در حال تعویض چرخ است، همچنین کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

به تازگی سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری، چندین توصیه در سه حوزه صنعت هوانوردی صادر کرده و فعالیت هایی از قبیل اصلاح باند فرودگاه مشهد شروع شده است که باید فرصت اجرای همه توصیه ها فراهم شود.

جزییات بیشتر در مورد گزارش سازمان هواپیمایی درباره باند فرودگاه مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد