مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-06اقتصادي

مدیریت خوب دولت، مردم را از بی برقی و خاموشی در تابستان نجات داد


عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به جبران کم کاری های دولت قبل در دولت سیزدهم گفت: مدیریت دولت سیزدهم، مردم را از بی برقی و خاموشی در تابستان نجات داد.

- حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به بررسی و مقایسه عملکرد دولت سیزدهم و دولت قبل در حوزه تامین انرژی برق پرداخت و اظهار داشت: همانطور که مردم شاهد هستند در دولت جدید مدیریت انرژی در کشور تحولات مثبتی داشت.

وی افزود: یکی از موارد تحول در مدیریت انرژی، توسعه و افزایش تولید برق در کشور بود که به میزان تولید برق کشور اضافه شد، در حالی که متاسفانه در دولت قبل هیچ اقدامی برای افزایش تولید برق در کشور صورت نگرفت و بسیاری از پروژه های مربوط به تولید برق تقریباً بلا اقدام مانده بود.

* دولت توانست با اقناع افکار عمومی مصرف برق را کاهش دهد عضو حزب موتلفه اسلامی به تحول دیگری در صنعت برق کشور اشاره کرد و گفت: اقدام مهمی که در مدیریت انرژِ در دولت سیزدهم صورت گرفت، مدیریت مصرف برق است به طوری که بر اثر اقناع افکار عمومی دولت توانسته است در مصرف مردم کاهش قابل توجهی را اعمال کند و مردم نیز در کاهش مصرف برق با دولت همراهی کردند؛ از طرفی در بخش های مختلف کشور اعم از ادارات و صنعت نیز مدیریت صحیح و کارآمد وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت خوب دولت، مردم را از بی برقی و خاموشی در تابستان نجات داد

مدیریت خوب دولت، مردم را از بی برقی و خاموشی در تابستان نجات داد