مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-06سياسي

برنامه عزاداری و دسته روی روز تاسوعا و عاشورا در خراسان شمالی اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برنامه اجتماع هیئات و دسته های عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در خراسان شمالی خبر داد.

- حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اجتماع هیئات و دسته های عزاداری در روز عاشورا و تاسوعا در خراسان شمالی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اصل مجوز برگزاری اجتماع هیئات و دسته های عزاداری در روز عاشورا و تاسوعا توسط ستاد کرونا صادر شده است، گفت: در روز تاسوعا و عاشورا برنامه حضور هیئات و دسته های عزاداری و برگزاری تجمعات در فضای باز برقرار است و مراسمات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: روز تاسوعا در بجنورد مسیر حرکت هیئات و دسته عزاداری از سمت میدان کارگر به سمت میدان شهید و در نهایت اجتماع عزاداران در ساعت 10 و 30 دقیقه در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز عاشورا نیز در بجنورد مسیر حرکت هیئات و دسته های عزاداری به طرف امامزاده سید عباس (ع) خواهد بود و نماز ظهر عاشورا نیز در محل امامزاده برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های هیئات و دسته عزاداری در سایر شهرستان های استان نیز با بیان اینکه اجتماع هیئات و دسته های عزادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عزاداری و دسته روی روز تاسوعا و عاشورا در خراسان شمالی اعلام شد

برنامه عزاداری و دسته روی روز تاسوعا و عاشورا در خراسان شمالی اعلام شد