مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-06اقتصادي

فروش 61 درصد فروش اوراق دولتی در سال 1401 از طریق بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در ادامه اقدامات این وزارتخانه برای تامین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، - در مجموع 26.

412 میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی در سال جاری، حدود 39 درصد از طریق بازار پول و 61 درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در ادامه اقدامات این وزارتخانه برای تامین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، خزانه داری کل کشور در سال جاری نسبت به انتشار و عرضه اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری یازده هفته عرضه اوراق بدهی میان بانک ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهاد های مالی فعال در بازار سرمایه (از قبیل صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های تأمین مالی) و یک مرحله پذیره نویسی اوراق از طریق کارگزاری بانک مرکزی و سیستم مظنه یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اقدام نمود.

حسب تصمیمات اتخاذ شده در راستای تأمین مالی بهینه، یازدهمین هفته عرضه اوراق بدهی برگزار شد که پس از اخذ سفارش های خرید اوراق از متقاضیان یادشده در سامانه های بازار بین بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 61 درصد فروش اوراق دولتی در سال 1401 از طریق بورس

فروش 61 درصد فروش اوراق دولتی در سال 1401 از طریق بورس