مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-05پزشكي

از سقوط رعایت پروتکل های کرونایی به 35 درصد تا کاهش استفاده از ماسک به 25 درصد!


اینکه میزان رعایت پروتکل های کرونایی به شدت کاهش یافته، موضوعی است که همه به آن واقفیم، اما نگاهی به آمار های مربوطه حکایت از میزان کاهش دارد که به شدت نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در خصوص وضعیت اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در کشور در هفت روز اخیر (از 8 تا 15 مردادماه 1401)، نتایجی به ثبت رسیده که به شدت فاجعه بار و نگران کننده است؛ نتایجی که نویدبخش افزایش آمار های کرونایی و متاسفانه ازدیاد فوتی های کرونایی است.

بر اساس این ارزیابی ها، روند نزولی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور در هفته های گذشته، در هفته اخیر هم تداوم یافته تا جایی که رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تهویه مناسب (مجموعه کلی دستورالعمل های بهداشتی) به 35 درصد سقوط کرده است و به روایت نمودار، این سقوط ادامه دارد، به گونه ای که میزان رعایت در ابتدای هفته مورد اشاره 36 درصد بوده و در آخر هفته به 34 درصد تقلیل یافته است.

اما فرجام و نتیجه این کاهش چیست؟ پاسخ این سوال را می شود در نمودار زیر دریافت که ارتباط میان میزان رعایت پروتکل ها با تعداد مبتلایان را به تصویر می کشد و بر اساس آن، هر چقدر میزان رعایت پروتکل ها کاهش بیابد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سقوط رعایت پروتکل های کرونایی به 35 درصد تا کاهش استفاده از ماسک به 25 درصد!

از سقوط رعایت پروتکل های کرونایی به 35 درصد تا کاهش استفاده از ماسک به 25 درصد!