مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-05سياسي

خبرنگاران نقد منصفانه و انتقاد واقع بینانه داشته باشند


خبرنگاران حقایق را برای مردم بیان می کنند بنابراین باید امانتداری را در خبررسانی رعایت کنند، نقد منصفانه و انتقاد واقع بینانه داشته باشند و نقد را با تخریب اشتباه نگیرند و در بزرگ نمایی مشکلات و کوچک نمایی موفقیت ‎ها کوتاهی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه کربلا و عاشورا یک مکتب است و درس ها و پیام های فراوانی دارد، اظهار داشت: کربلا مانند یک سکه دو رو است و باید هر دو طرف سکه را دید، یک طرف سکه ظلم و تعدی است و طرف دیگر بسیار نورانی و مظهر ایمان، تقوا، ایثار و رعایت حدود الهی است.

وی با اشاره به روز حقوق بشر و با تأکید بر اینکه در هیچ دینی مانند اسلام بر کرامت انسانی تأکید نشده است، گفت: کامل ترین کلام و عمل را در منابع دینی نسبت به حقوق انسانی داریم، افتخار اسلام و دین آن است که در کنار حق الله، حق الناس را قرار داده است، شاید خدا از حق خود بگذرد اما از حق الناس نمی گذرد.

طالب پور با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار افزود: خبرنگاران حقایق را برای مردم بیان می کنند بنابراین باید امانتداری را در خبررسانی رعایت کنند، نقد منصفانه و انتقاد واقع بینانه داشته باشند و نقد را با تخریب اشتباه نگیرند و در بزرگ نمایی مشکلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران نقد منصفانه و انتقاد واقع بینانه داشته باشند

خبرنگاران نقد منصفانه و انتقاد واقع بینانه داشته باشند