مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-05سياسي

شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز  در آیین یادواره افلاکیان روستای وفس از توابع شهرستان کمیجان، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یادآوری قهرمانی شهدایی است که در راه حفظ نظام و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد:  شهدا انسان هایی عادی هستند که با توجه به خدا واجد درجات فوق العاده ای شدند که گرامیداشت  یاد و خاطره آنان چراغ راه است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه  احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است، گفت: شهید  حاج قاسم سلیمانی مسیر شهدا را  پیمود و با ادامه راه شهدا در تاریخ جاودانه شد.

قاضی زاده افزود: ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی شود با خون شهید مسیری جدیدی آغاز می شود که رسیدن به کمال را به همراه دارد.

وی الگودهی شهدا را موجب بیمه شدن نظام دانست و گفت: در بسیاری از گرفتاری های کشور و مسایل و مشکلاتی که شیعیان در جهان پیدا می کنند، شهدا چراغ راه هستند و مسیر را روشن و هموار می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان دادند و ملت ایران با الگوگیری از شهدا این راه را به جهانیان نشان دادند، اظهار کرد: با احیا و حفظ نام شهدا خط شهید و شهادت در جامعه باقی می ماند و ماموریت شهدا در طول تاریخ ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد

شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد