مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-05سياسي

احداث پنج مجتمع آبرسانی با هدف تامین آب شرب 30 هزار نفر از جمعیت روستایی قزوین


معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور در حال احداث 5 مجتمع در قالب 96 روستا و با خط انتقال 522 کیلومتر می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد تقی جعفری در جریان بازدید از پروژه های آبرسانی استان قزوین اظهار کرد: اجرای پروژه های تامین آب شرب روستایی یکی از مهم ترین برنامه های محرومیت زدایی است و در این راستا بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور در حال احداث 5 مجتمع در قالب 96 روستا و با خط انتقال 522 کیلومتر می باشد.

وی افزود: این پروژه در نوع خود بی نظیر است و با حضور گروه های جهادی، با کیفیت و کمیت مطلوب کار خود را آغاز کرده است.

معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تصریح کرد: طی بازدیدهای مستمری که از سوی کارشناسان امر صورت گرفته، امیدواریم پروژه آبرسانی در کمترین بازه زمانی با بهترین کیفیت به پایان رسیده و مردم شریف منطقه که شامل 96 روستا می باشد از برکات آن بهره مند شوند.

این مقام مسئول در آخر تاکید کرد: این پروژه 30 هزار نفر از جمعیت روستایی استان قزوین که در 96 روستا ساکن هستند را شامل می شود و اجرای آن می تواند مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پنج مجتمع آبرسانی با هدف تامین آب شرب 30 هزار نفر از جمعیت روستایی قزوین

احداث پنج مجتمع آبرسانی با هدف تامین آب شرب 30 هزار نفر از جمعیت روستایی قزوین