مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-05اقتصادي

بازگشت 21 واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید هرمزگان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: 21 واحد تولیدی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل شهرزاد امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات طرح های راکد و غیر فعال به تفکیک دستگاه های اجرایی و واحد های تحت تملک بانک ها، عنوان کرد: کلیه واحدهای تولیدی که با سرمایه گذاری احداث شده اند و به دلایل مختلف در سنوات گذشته راکد و غیر فعال شده اند ضروری است با برنامه ریزی مناسب به چرخه تولید استان باز گردند.

وی در همین خصوص افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها با احصا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال برای هر واحد راهکار مناسب جهت بازگشت مجدد آن به چرخه تولید ارائه کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان، تصریح کرد: برای بسیاری از واحدهای غیر فعال و یا واحدهای که با ظرفیت پایینی فعالیت می کنند سرمایه گذاری های بسیاری صورت پذیرفته است و عدم بهره برداری مناسب از این واحدها موجب هدر رفت منابع می شود.

شهرزاد گفت: دستگاه های اجرایی و بانک ها به منظور جلوگیری از اتلاف منابع با استفاده از ظرفیت های قانونی و همکاری بین دستگاهی نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال و بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 21 واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید هرمزگان

بازگشت 21 واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید هرمزگان