مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-04اقتصادي

افشاگری مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان از رفتار برخی صنایع با نیروهای بومی


مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان گفت: صنایع در جذب نیروهای بومی تعلل دارند، در مواردی که قانون گذار تکلیف مشخص کرده نیز صنایع استان به درستی عمل نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان امروز در در اولین جلسه کارگروه ارزیابی و نظارت بر اشتغال نیروهای بومی در صنایع استان که در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: از دستگاه های دولتی می خواهم با صنایعی که به استان آسیب می رسانند و به تعهدات خود عمل نمی کنند برخورد جدی و از ارائه خدمات به آنها خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: صنایع در جذب نیروهای بومی تعلل دارند، در مواردی که قانون گذار تکلیف مشخص کرده نیز صنایع استان به درستی عمل نمی کنند.

به گفته معین وزیری، صنایع در جذب ایثارگران و یا در جذب معلولین در سنوات گذشته با وجود پیگیری های استاندار مناسب عمل نمی کنند.

برای معلولین جذب شده شرایط به نحوی نامساعد بوده که علاوه بر اینکه نسبت به تعهد جذب نفرات درست عمل نشده بلکه در انتخاب جایگاه شغل، مسیر به سمتی می رود که آنها به زودی مجبور به ترک کار می شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان با بیان این که من از دستگاه های دولتی خواهشمندم با صنایعی که به استان آسیب می رسانند و به تعهدات خود عمل نمی کنند برخورد جدی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان از رفتار برخی صنایع با نیروهای بومی

افشاگری مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان از رفتار برخی صنایع با نیروهای بومی