مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-04سياسي

ایستادگی و مقاومت رمز عبور از بزنگاه های تاریخی است


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: جریان عاشورا درس ایستادگی و مقاومت است امام هم می توانست با مذاکره پیش برود اما پای واجب بزرگتری ماند و امروز ایستادگی و مقاومت رمز عبور از بزنگاه های تاریخی است که در آن قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ پاسدار حمزه برین در رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مصلای شهر محمودآباد نمونه اظهار کرد: امروز عزادار امامی هستیم که وقتی قیام کرد که بزرگترین منکرات دین در حال شکل گرفتن بود اما تا پیش از این، امام در کنار مردم و برای معروفات و کمک به مردم تلاش می کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت و مجلس و قوه قضاییه کنار هم قرار گرفته اند و اقدامات زیربنایی و زیرساختی برای تثبیت و پیشرفت انقلاب انجام می دهند اما لازم است تا این حرکت و شتاب را فریاد بزنیم، معروفات را برجسته کنیم، شکل زیبا و ترسیم زیبایی که انقلاب برای مردم رقم می زند را بیان کنیم.

وی گفت: در دین اسلام ابتدا به و سپس به منکر توصیه می شود اما آنچه در اذهان مردم جا افتاده کج سلیقگی و بی هنری ما بوده که به جای اینکه بتوانیم معروفات و زیبایی های دین را به مردم بگوییم به دنبال منکرات آنها هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی و مقاومت رمز عبور از بزنگاه های تاریخی است

ایستادگی و مقاومت رمز عبور از بزنگاه های تاریخی است