مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-04سياسي

تشییع باشکوه مسافران بهشت بر دستان مردم حسینی اصفهان+ تصاویر و فیلم


  شیرزنان اصفهانی زینب وار از پیکر برادر 20 ساله شان استقبال می کنند، روی سر می زنند و روضه قاسم می خوانند که امروز قاسم هایشان بازگشته اند.

    حضور گسترده اقشار مختلف مردم برای تشییع پیکر این شهید والا مقام، بیانگر وفاداری مردم به آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا بود و حضور چشمگیر خانواده های شهدا و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم نیز موید این موضوع است.

یکی می نوشت شفاعتمان کنید و دیگری کاش من هم شهید شوم ، سلام ما را به اباعبدالله الحسین(ع) برسانید و  آری امروز همه به میدان عمل آمده بودند تا بار دیگر عزم خود را بر حرکت پویا و انقلابی در مسیر شهیدان و دفاع از حریم ولایت به خوبی به منصه ظهور برساندند.

    دختری با عجله خود را به ورودی گلستان شهدا می رساند و می پرسد که مهمانان رسیده اند یا خیر، با جواب منفی که رو برو می شود نفس راحتی می کشد و تعریف می کند: در شرکت چاپ کار می کنم، پوسترهای برنامه تشییع را برای چاپ به شرکتمان آوردند و وقتی دیدم به دلم افتاد که من هم به استقبال شهدا بیایم ولی چون چادر همراهم نداشتم برای آمدن به شک افتادم؛ اما خودشان دعوتم کردند و حالا اینجا هستم.

و حالا آفتاب ششم محرم به یاد قاسم ابن الحسن(ع) در حال غروب است که پیکرهای مطهر شهیدان به گلستان شهدا و به کنار همرزمانشان می رسد،وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع باشکوه مسافران بهشت بر دستان مردم حسینی اصفهان+ تصاویر و فیلم

تشییع باشکوه مسافران بهشت بر دستان مردم حسینی اصفهان+ تصاویر و فیلم