مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-04سياسي

حمایت ائتلاف «حیدرالعبادی» از برگزاری دوباره انتخابات


یک نماینده عضو ائتلاف النصر عراق با حمایت از ایده رهبر جریان صدر برای برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت که شرایط به سمت بهبودی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عقل الردینی عضو ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز (پنج شنبه) گفت که نظر مقتدی صدر برای برگزاری مجدد انتخابات به نظر این گروه سیاسی نزدیک است و شرایط در حال بهبودی است.

او به وبگاه ارث نیوز گفت که اعلام موضع ائتلاف النصر از زبان حیدرالعبادی سخن مقتدی الصدر را تأیید کرد و نشان داد که به تحقق ابتکار برگزاری انتخابات زودهنگام نزدیک هستیم.

  عقل الردینی در ادامه با بیان اینکه در این صورت حرمت خون مردم عراق نیز حفظ می شود، افزود: ما حامی اصلاحات مد نظر مقتدی الصدر هستیم و لازم است تا برای تحقق این موضوعات اجماع ملی وجود داشته باشد.

به گفته این عضو ارشد ائتلاف النصر، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح و تعدادی دیگر از گروههای سیاسی با این طرح موافق هستند و از این رو بر خلاف هفته گذشته اکنون شرایط سیاسی به سمت آرام شدن پیش می رود.

بیان موضع ائتلاف الفتح از زبان الردینی پس از آن است که   سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر، شامگاه دیروز (چهارشنبه)، خواستار انحلال پارلمان عراق و سپس برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد و در عین حال از حامیان خود خواست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ائتلاف «حیدرالعبادی» از برگزاری دوباره انتخابات

حمایت ائتلاف «حیدرالعبادی» از برگزاری دوباره انتخابات