مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-04سياسي

وضعیت قرمز کرونا در گرگان/ پروتکل های بهداشتی باید در هیئات عزاداری رعایت شود


فرماندار گرگان با اشاره به قرمز بودن گرگان در شیوع کرونا گفت: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به ویژه توسط هیات های عزاداری در این ایام ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین محلی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از اصول اجرای عدالت، نظارت بر عملکرد کارکنان برای برخورد با تخلفات احتمالی است.

وی ادامه داد: دستگاه های نظارتی در برخورد با تخلف به هیچ وجه تعارف نکنند و اگر مدیری تخلفی کرده یا حقی از مردم و بیت المال تضییع کرده  به شدت با او برخورد کنند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه برای هر صندلی مسوولیت 72 شهید تقدیم نظام و انقلاب شده، گفت: همه ما باید پاسخگوی دوران مسوولیت خود باشیم و بگونه ای عمل نکنیم که شرمنده مردم و شهدا باشیم.

پایین محلی بیان کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و وضعیت امروز کشور شرایط جنگ اقتصادی است و شرایط مسوولیتی و ماموریت ما هم جنگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه گرگان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، اضافه کرد: تمامی دستورالعمل های بهداشتی وضعیت قرمز باید در سطح شهر اجرایی شود.

فرماندار گرگان تصریح کرد: انتظار می رود هیات های عزاداری نیز به نحو احسن این دستورالعمل ها را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در گرگان/ پروتکل های بهداشتی باید در هیئات عزاداری رعایت شود

وضعیت قرمز کرونا در گرگان/ پروتکل های بهداشتی باید در هیئات عزاداری رعایت شود