مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-04سياسي

اختصاص اعتبارات ویژه برای بانوان در سفر رییس جمهور به همدان


استاندار همدان با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست در نظر گرفته شده است از اختصاص اعتبارات ویژه برای بانوان در سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در دیدار با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در استان همدان به تاسی از سیاست های کلان دولت نسبت به امور بانوان اهتمام ویژه ای داشته و داریم.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده از اساسی ترین عوامل تشکیل یک جامعه سعادتمند است گفت: سلامت معنوی و اخلاقی خانواده همیشه مورد هجمه دشمنان بوده که باید در این زمینه مراقب باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نخستین سنگر برای داشتن یک جامعه عفیف و متخلق به اخلاق اسلامی، خانواده است افزود: از ارکان اصلی در طراحی و تدوین اسناد قرآنی و فرهنگی استان، توجه به خانواده و تحکیم بنیان آن است.

وی گفت: در سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به استان همدان نیز اعتبارات خوبی، مشخصاً، برای بانوان استان در نظر گرفته شده و در حوزه اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست در استان برنامه های ویژه ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات ویژه برای بانوان در سفر رییس جمهور به همدان

اختصاص اعتبارات ویژه برای بانوان در سفر رییس جمهور به همدان