مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-04ورزشي

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد


مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.

- مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه با حضور محمدقراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین تقدسی معاون مالی واقتصادی شرکت مس و مهدی رضایی مقدم مدیر گروه حراست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، در این مراسم که عصر امروز چهارشنبه 12 مرداد ماه در محل شرکت مس برگزار شد، رسول خطیبی با تصمیم هیات مدیره باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون معرفی شد.

بر اساس این گزارش، حسین تقدسی معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس در این مراسم با تاکید بر انضباط و شفافیت مالی، گفت: معیار حرکت باشگاه ها باید بودجه مصوب شده باشد و بودجه معیار و خط کش برنامه ریزی و اقدامات باشگاه است.

وی با اشاره به لزوم تقویت بحث های فرهنگی به عنوان ضرورت شرایط کنونی عنوان کرد: تقویت موضوع اخلاق در امر ورزش بسیار حائز اهمیت است و باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین باشگاه سونگون گزارشی از آخرین وضعیت، اقدامات و موفقیت های باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد